Naši korisnici i njihovi asistenti kvalitetno su provodili zajedničko vrijeme što nam dokazuju pozitivne povratne informacije od korisnika usluge osobne asistencije i osobnih asistenata.
Osobni asistenti, na mjesečnoj bazi, ispunjavaju evaluacije o provedbi usluge osobne asistencije, koje nam daju uvid o zadovoljstvu korisnika usluge i osobnih asistenata suradnjom i provedbom usluge. Uvidom u evaluacije za mjesec travanj, utvrdili smo da su osobni asistenti zadovoljni odnosom s Korisnikom usluge osobne asistencije, a Korisnici su motivirani za suradnju s osobnim asistentom.
27. travnja 2021. voditeljica projekta i administratorica na projektu, izvršile su terenski posjet i kontrolu rada osobnih asistenata, provedbi aktivnosti te pridržavanja epidemioloških mjera uslijed pandemije COVID-19. Iznimno nam je drago što se naši korisnici i njihovi asistenti dobro slažu te kvalitetno provode zajedničko vrijeme i to kroz provedu aktivnosti poput odlazaka na socijalne aktivnosti, obavljanje kućanskih poslova, obavljanje osobne higijene, obavljanje administrativnih poslova i sl.
Također, u prostorima Udruge, održan je sastanaka projektnog tima na kojem su sudjelovali osobni asistenti, voditeljica projekta, administratorica na projektu i koordinatorica za osobne asistente. Na sastanku se razgovaralo o provedbi projekta, pisanju izvješća i ostale projektne dokumentacije, radu osobnih asistenata, a razmjenjivala su i iskustva u radu. Sastanak se održao uz strogo pridržavanje epidemioloških mjera uslijed pandemije COVID-19.
Nositelj projekta: Udruga roditelja djece i osoba s invaliditetom „Mali princ“
Razdoblje provedbe: 11. siječanj 2021. godine do 11.svibanj 2022. godine
Vrijednost projekta: 526.991,08 HRK
Projektni tim: Nives Mikulić, mag.međ. poslovanja – voditeljica projekta, Lana Magdić – administratorica na projektu, Magdalena Antić – koordinatorica za osobne asistente na projektu + 7 osobnih asistenata