ODRŽANA EDUKACIJA ZA OSOBNE ASISTENTE I KORISNIKE USLUGE OSOBNE ASISTENCIJE U SKLOPU PROJEKTA “MOJ OSOBNI ASISTENT U MALOM PRINCU”

Dana 09. ožujka 2021. godine Udruga roditelja djece i osoba s invaliditetom je održala edukaciju za osobne asistente i korisnike usluge osobne asistencije, kako je prethodno bilo najavaljeno, u Hotelu Sport u Ivanić – Gradu.

mali-princ

Edukacija je održana u sklopu projekta „Moj osobni asistent u Malom princu“ koji je Udruga „Mali princ“ prijavila na Javni poziv Europskog socijalnog fonda pod nazivom „Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom – III faza“. Vrijednost projekta iznosi: 526.991,08 kuna.

Edukacija je održana uz odobrenje Županijskog stožera za civilnu zaštitu, a nadzor epidemioloških uvjeta prije početka same edukacije je izvršio gospodin Željko Posilović, predsjednik Stožera za civilnu zaštitu Grada Ivanić – Grada. Ovim putem mu zahvaljujemo na njegovom angažmanu da se naša edukacija održi u ovim izvanrednim okolnostima.

Prema uputama Županijskog stožera civilne zaštite, edukacija je održana u dvije grupe po 15 sudionika, odnosno u dva termina od 12,00 do 14,30 sati i od 14,30 do 17,00 sati uz poštivanje svih epidemoloških mjera zbog pandemije Covid-19.

Na edukaciji je sudjelovalo sveukupno 26 sudionika, od toga 7 osobnih asistenata, 6 korisnika usluge osobne asistencije, predstavnici Nositelja projekta, dvije volonterke te roditelji/skrbnici.

Uz uvodne riječi, edukaciju su otvorili predsjednik Udruge „Mali princ“ gospodin Dubravko Pavković i jedan od korisnika usluge osobne asistencije, Juraj Pavković. Predsjednik je ukratko pozdravio sve sudionike i pojasnio važnost ovog projekta za naše korisnike te poželio osobnim asistentima dobrodošlicu u Udrugu „Mali princ“. Ujedno, istaknuo je važnost međusobne komunikacije i korektne suradnje kako bi provedba projekta uspješno protekla. Juraj Pavković je, iz perspektive korisnika usluge osobne asistencije, također pojasnio važnost ovog projekta i svoje veliko oduševljenje činjenicom da će imati svog osobnog asistenta.

Stručni dio edukacije predstavljen je sudionicima u sklopu provedbene prezentacije koja je osobiti naglasak imala na Etičkom kodeksu za osobne asistente i korisnike usluge osobne asistencije. Kroz prezentaciju su sudionike provele članice projektnog tima. Prezentaciju je započela voditeljica projekta Nives Mikulić, mag.međ. poslovanja, koja je sudionicima predstavila osnovne informacije o projektu te Etički kodeks za osobne aistente i korisnike usluge osobne asistencije. Zatim je nastavila koordinatorica za osobne asistente, Magdalena Antić, radni terapeut, koja je predstavila principe neovisnog življenja, kvalitetno pružanje i primanje usluga te moguće teškoće i kako ih uspješno riješiti. U nastavku je administratorica na projektu, Lana Magdić, dipl.ling., ukratko pojasnila administrativni aspekt projekta te osnovne komunikacijske vještine. Prezentaciju je privela kraju voditeljica projekta osvrtom na aktivnost Grupe podrške, na dobre i loše strane pružanja usluge osobne asistencija i na prilagođeno pružanje usluge u uvjetima svjetske pandemije Covid-19, gdje je nekoliko puta naglasila važnost maksimalnog poštivanja svih epidemiloških mjera. Po završetku prezentacije sudionicima se na daljinu, video snimkom, obratila predsjednica Udruge „Mali princ“ iz Đurđevca, gospođa Kristinka Štefan. Budući da oni već nekoliko godina provode uslugu osobne asistencije, ukratko nam je prestavila svoja iskustva i odgovorila na pitanja naših korisnika i osobnih asistenata. Zahvaljujemo i gospođi Štefan na angažmanu, suradnji i svakoj pomoći koju su nam do sada ukazali s aspekta provedbe ovog našeg projekta. Nakon završetka formalnog dijela edukacije, sudionicima je predana sva potrebna dokumentacija vezana uz samu provedbu usluge osobne asistencije.

Dragi korisnici usluge osobne aistencije i dragi osobni asistenti, iako je ovo tek početak još jednog našeg zajedničkog putovanja, iznimno smo sretni što smo imali prilike sa Vama podijeliti ove emotivne trenutke Vašeg međusobnog upoznavanja. Edukacija je protekla iznad svih naših očekivanja. Zahvaljujemo svim korisnicima i roditeljima na aktivnom sudjelovanju, hvala svim osobnim asistentima na motiviranosti. Želimo Vam da se kroz cijelu provedbu projekta tako dobro slažete, da se prilagođavate postepeno i da uvijek imate razumijevanja jedni za druge. Puno smo se trudili da danas budemo tu gdje jesmo, zajedno, i želimo da zajedničkim snagama narednih 14 mjeseci pišemo najviše sretne trenutke, a ako bude i onih drugih ponekad, nastojat ćemo ih zajedno riješiti na dobro svih. Želimo Vam sretan i uspješan početak pružanja usluge osobne asistencije.

mali-princ

POSLJEDNJI TERENSKI POSJET

09. svibnja 2022., koordinatorica osobnih asistenata provela je posljednji, četrnaesti po redu terenski posjet kod svih sedam korisnika usluge osobne asistencije radi kontrole rada osobnih asistenata.

mali-princ

ZAVRŠNI SUSRET

U četvrtak, 05. svibnja 2022., u Pučkom otvorenom učilištu Ivanić-Grad, održan je završni susret u sklopu EU projekta "Moj osobni asistent u Malom princu".