Provedba usluge osobne asistencije odvija se bez poteškoća, a to je potvrđeno i na sastanku projektnog tima

Na sastanku projektnog tima razgovaralo se o provedbi projekta, a osobne asistentice imale su priliku s voditeljicom projekta razmijeniti svoja iskustva te izazove s kojima se eventualno susreću.

mali-princ

U sklopu projekta ”Moj osobni asistent u Malom princu” u prostorima Udruge Mali princ održan je sastanak projektnog tima, na kojem je sudjelovala voditeljica projektnog tima Nives Mikulić i četiri osobne asistentice.

Na sastanku se razgovaralo o provedbi projekta, a osobne asistentice imale su priliku s voditeljicom projekta razmijeniti svoja iskustva te izazove s kojima se eventualno susreću.

Osim rada sa samim korisnicima osobne asistencije i izazova na tom putu, a koji su im nerijetko samo poticaj za dalje, jedan dio aktivnosti otpada i na pisanje izvješća i ostale projektne dokumentacije. S voditeljicom projekta osobne asistentice imale su priliku iznijeti sve nedoumice i dobiti informacije koje bi im pomogle da ih riješe.

Zaključak sastanka bio je da se aktivnosti usluge osobe asistencije provode bez značajnih poteškoća, a nama je iznimno drago što se naši korisnici i njihovi asistenti dobro slažu te kvalitetno provode zajedničko vrijeme. Aktivnosti na kojima rade su socijalnog karaktera, obavljanje kućanskih poslova, obavljanje osobne higijene, administrativni poslovi i mnoge druge aktivnosti kroz koje se ogleda svrha i cilj ovog projekta.

mali-princ

UPOZNAJTE PREOSTALE KORISNIKE OSOBNE ASISTENCIJE I NJIHOVE OSOBNE ASISTENTE

Udruga roditelja djece i osoba s invaliditetom „Mali princ“ predstavlja Vam preostale korisnike usluge osobne asistencije te njihove osobne asistente i njihovu zajedničku suradnju.

mali-princ

OSMI TERENSKI POSJET KORISNICIMA USLUGE OSOBNE ASISTENCIJE

05. siječnja 2022. godine, koordinatorica za osobne asistente izvršila je osmi po redu terenski posjet kod šest korisnika usluge osobne asistencije radi kontrole rada osobnih asistenata. U prosincu je došlo do zamjene koordinatora osobnih asistenata te je ovaj terenski posjet bila odlična prilika za bolje upoznavanje korisnika usluge i osobnih asistenata sa novom koordinatoricom. Terenskim posjetom je izvršena kontrola provođenja aktivnosti, pridržavanja epidemioloških mjera uslijed pandemije COVID-19, utvrđivanja zadovoljstva korisnika usluge i osobnih asistenata te utvrđivanja eventualnih teškoća u radu. Tijekom posjeta se popunjavao terenski obrazac radi utvrđivanja aktivnosti koje osobni asistent provodi s korisnicima usluge. Također, korisnici i roditelji ispunjavali su Evaluacijski upitnik za ocjenu provedbe usluge osobne asistencije radi utvrđivanja zadovoljstva korisnika i roditelja pruženom uslugom. Posjetom je utvrđeno da se osobni asistenti pridržavaju epidemioloških mjera uslijed pandemije COVID-19, da su korisnici zadovoljni provedbom usluge, da se korisnici i osobni asistenti odlično slažu te da nema značajnijih poteškoća u radu. Iznimno smo ponosni što možemo zaključiti kako su naši korisnici svakim danom sve više motivirani za rad sa svojim osobnim asistentima te svakodnevno nestrpljivo iščekuju njihov dolazak! Roditelji također pokazuju iznimno zadovoljstvo i ističu kako usluga osobne asistencije utječe na cijelu obiteljsku strukturu i to u vidu osjećaja veće sigurnosti korisnika, bolje organizacije i više slobodnog vremena za vlastite aktivnosti i predah!